Vores anerkendelse

Vores anerkendelse -

Vores anerkendelse


“Certificeringsprocessen krævede en masse hårdt arbejde i løbet af en 12-måneders periode og demonstrerer Insoft Services fortsatte EMEA-brede engagement for vores kunder og vores servicekvalitet. Det betyder nu, at vores kunder kan være sikre på, at de arbejder med en IT-udbyder, der selv arbejder i henhold til internationalt anerkendte informationssikkerhedsstandarder.”

 

Insoft Services har opnået International Organization for Standardization (ISO) 9001:2008- og ISO 27001:2005-certificeringer, der demonstrerer en organisations engagement i servicekvalitetsstandarder. Kunder der anvender Insofts ydelser stoler på vores fortsatte levering af forretningskritiske, tekniske rådgivningsydelser. ISO-certificeringen sikrer overholdelse af dokumenterede processer, procedurer og fortsatte optimering af vores professionelle ydelser.

 

ISO 9001:2008- og ISO 27001:2005-standarder specificerer Quality Management System (QMS)-krav der fokuserer på en organisations evne til at opfylde og forbedre kundetilfredshed og kvalitetskrav. Som en del af certificeringsprocessen etablerede Insoft Services sit eget QMS for at sikre den verdensomspændende kundetilfredshed.

Ved at identificere områder for forbedring, skabe anbefalinger til at løse konstaterede mangler og udførelse på vegne af disse anbefalinger sikrer Insoft, at de har de globale processer, der er nødvendige for konsekvent at forbedre servicekvaliteten på en regelmæssig, kvantificerbar og påviselig basis.